Apie mus | Evitra

Keleivių pervežimo sprendimai

visiems gyvenimo atvejams

Mūsų vizija.

Siekiame tapti lyderiaujanti, labiausiai vertinama ir didžiausią paslaugų keleivinio transporto nuomos spektrą pristatanti bendrovė Baltijos Šalyse.

Mūsų misija.

Suteikti maksimaliausią komforto jausmą kiekvienam iš savo keleivių keliaujant kartu mūsų transporto priemonėmis.

Mūsų vertybės.

Mums svarbi kiekvieno kliento, kiekvieno keleivio aptarnavimo kokybė ir patirtis bendraujant su mūsų darbuotojais bei keliaujant mūsų transporto priemonėmis. Mūsų keleivis – mūsų vertybė!

transporto priemonių
apmokėjimo būdai
metų dirbame Jums
valandos per parą
UAB Evitra LT

Kas mes esame?

Esame šiuolaikinė, patikima, sparčiai auganti lietuviško kapitalo keleivių pervežimo verslo paslaugų grupė, aptarnaujanti klientus visose Baltijos šalyse. Nuo pat veiklos pradžios buvo pakelta kokybės kartelė: mums visada svarbu teikti aukščiausio lygio paslaugas siekiant užkariauti kiekvieno kliento pasitikėjimą.

Kontaktai
Kur užsisakyti pervežimą

Kokias paslaugas teikiame?

Aptarnaujame tiek juridinius, tiek fizinius asmenis, siūlydami platų transporto paslaugų spektrą: mikroautobusų nuoma, autobusų nuoma, užsakomasis keleivių pervežimas, transportas vestuvėms. Draugaujame su dauguma įmonių, kuriems siūlome patrauklias bendradarbiavimo sąlygas.

Paslaugos
Transporto nuoma su vairuotoju

Kokį transportą siūlome?

Mūsų autoparką sudaro tik modernus transportas nuo lengvųjų automobilių įvairių modelių iki minivenų, mikroautobusų ir didelių autobusų. Dauguma mūsų transporto priemonių buvo specialiai užsakytos ir pagamintos pagal individualų užsakymą. Operatyviai aptarnaujame visus Lietuvos miestus.

Transportas

Audi Q3 nuoma Lietuvoje
Evitra hobis
Apdovanojimai, gazele2022

Evitra daugiau nei transporto grupė: veikiame kaip uždara platforma, kuri vienija vežėjus ir keleivius. Mes augame kasmet. Susipažinkite su mūsų plėtros istorija:

2024 metų pradžia o Evitra juda visu pajėgumo pirmyn. Aptarnaujame Lenkijos Prezidento delegaciją. Iš Audi atstovybės užsakomi nauji automobiliai.
2023 metais naujajame biure tęsiama plėtros strategija: autoparkas yra atnaujinamas. Pristatyta metų naujiena – naujausias yting prabangus Mercedes-Benz S-Class Long. Lietuvoje tapome vienintele kompaniją siūlančią tokį automobilį nuomai su vairuotoju. Į kelius taip išriedėjo naujutėliai Audi Q8, Audi A6, Audi Q3, Audi Q3 Sportback bei naujasis Mercedes-Benz Vito modelis trumpalaikei, bei ilgalaikei nuomai. Šie automobiliai užtikrins patogumą mūsų keleiviams ir saugumą kelyje.
Džiaugiamės, kad Evitra prisidėjo prie istorinio NATO susitikimo Lietuvoje. Aptarnavome Belgijos, Lenkijos, Naujosios Zelandijos delegaciją. Taip pat buvo pervežami žurnalistai iš CNN, NBC.
2022 metai naujų provėržių metas. Atnaujinama didžioji nuosavo autoparko dalis. Vieni pirmųjų gavome Lietuvoje dar nematytą VW Taigo automobilį. Volkswagen Taigo — stilingas kupė-krosoveris. Naujo modelio miesto visureigis su privalumais, iš pirmojo žvilgsnio Taigo atrodo sportiškai ir moderniai. Siekiant išpildyti mūsų užsakovų pageidavimus, iš gamyklos gauname naują prabangų miniveną Mercedes-Benz V-Class. Evitra prisideda prie karo pabėgėlių pervežimo iš Ukrainos-Lenkijos pasienio į Lietuvą. Atnaujiname taip pat lengvųjų automobilių pasirinkimą ir pristatome naujausią Mercedes-Benz C-Class — Lietuvos metų automobilį 2022! Vyksta ilgalaikės automobilių nuomos paslaugos plėtra. Evitra, anot "Verslo žinių", yra sparčiausiai augančių bendrovių sąraše, tarp 6.967 bendrovių. Prieš pat Kalėdas Evitra persikrausto į naują modernų biurą. Gavome "Gazelė 2022" titulą.

Mercedes-Benz V class nuoma
Mercedes Benz C class nuoma Vilniuje
Volkswagen nuoma Lietuvoje
Skoda automobilių nuoma
evitra istorija

2021 metai yra mūsų plėtros metai. Už aukštą kredito reitingą gavome "Stipriausi Lietuvoje 2021" sertifikatą. Įmonė švenčia savo 10 metų jubiliejų. Pagal mūsų užsakovų pageidavimą plečiamos paslaugos: pristatoma ilgalaikė automobilių nuomos be vairuotojo paslauga, ji papildo sėkmingai veikiančią mikroautobuso be vairuotojo paslaugą. Ilgalaikės automobilių nuomos klientais tampa bendrovės, kurios pasirūpina savo darbuotojais.
Lietuvoje lankantiems ypač svarbiems šalies svečiams — Ukrainos prezidento Volodymyro Zelenskio delegacijai su šalies ministrais, turėjome didelę garbę pasirūpinti šių VIP svečių pervežimu ir aptarnavimu. Evitra pradeda bendradarbiavimą su Škoda ir FIAT atstovais: mūsų parką papildo naujas Škoda ir FIAT transportas.
2020 metų pradžia dėl įvesto karantino buvo sunki visoms keleivių pervežimo įmonėms. Tačiau jau 2020 m. vasarą Evitra savo keleiviams pristatė naująjį Audi A6 sedaną. Plečiamos vestuvinių automobilių nuomos paslaugos, jos tampa vertinamos ir jaunavedžiai aptarnaujami visoje Lietuvoje.
2019 metais toliau atnaujinamas ir papildomas transporto parkas. Perkami VW ir Audi lengvieji automobiliai. Apsilankome Audi gamykloje Vokietijoje, kur gaminamas mūsų užsakytas Audi A5 Sportback automobilis.
2018 metais pradėjome bendradarbiavimą su "ALTAS komercinis transportas" gamintoju ir oficialiu Mercedes-Benz atstovu "Silberauto" (dab. "VEHO Lietuva"). Izraelio premjero Benjamino Netanyahu istorinio vizito į Lietuva metu teikėme kompleksines transporto paslaugas visai delegacijai. Nuo gruodžio mėnesio aktyviai pradėjome bendradarbiauti su Audi atstovybe "Moller Auto Keturi Žiedai".
2017 metais plečiamos autobusų nuomos paslaugos. Užsakomi nauji Opel automobiliai.
2016 metais startavo projektas Evios.lt. Projektas skirtas išrankiems, siekiantiems išskirtinio dėmesio keleiviams ir norintiems keliauti prabangiausiu transportu.
2015 metais pradėjome naujų transporto priemonių įsigijimą. Tampa gera tradicija pirkti naujus automobilį kasmet. Užmegzta partnerystė su Opel atstovais. Paslaugos pradėtos teikti Estijoje. Startavo projektas TallinnTransfer.com.
2014 metais sukoncentruotas dėmesys nuosaviems keleiviniams mikroautobusams.
2013 metais paslaugos pradėtos teikti Latvijoje. Startavo projektas RigaTransfer.eu.
2012 metais sėkmingai startavo projektas VilniusTransfer.com. Pagrindinė projekto idėja: individualus keleivių pervežimas iš Vilniaus oro uosto. Interneto tinklapis tapo pirmuoju privačių pervežimo tinklapiu Baltijos šalyse, kuris leido pervežimus užsisakyti ir apmokėti internetu. Pradžioje šis atskiras interneto tinklapis buvo skirtas užsieniečiams atvykstantiems į Lietuvą, kiek vėliau tavo reikalingas ir Lietuvoje gyvenantiems ir grįžtantiems į šalį asmenims. Paslaugomis pradėjo naudotis lietuviškos ir tarptautinės įmonės, kurioms yra svarbu, kaip jų verslo svečiai keliauja Lietuvoje. Mūsų vairuotojai pradėjo reprezentuoti Lietuvą. Pradėtos teikti vairuotojo-gido paslaugos.
2011 metais kovo mėnesį pradėjome savo veiklą, pradėtos teikti mikroautobusų nuomos paslaugos be vairuotojo. Nuo pat veiklos pradžios Bendrovės tislas teikti aukšto lygio paslaugas. Pirmuoju mūsų transportu tapo Mercedes-Benz VITO minivenas.

Evitra hobis

Negęstanti aistra automobiliams – mūsų hobis!

Transportas yra mūsų aistra. Mus domina tiek keleivinio transporto naujovės, tiek retro technika. Dalyvaujame automobilių pristatymuose, parodose. Kasmet kelis kartus vykstame į automobilių muziejus. Juos aplankome pačiuose įvairiausiuose pasaulio šalyse. 2019 m. AUDI kvietimu apsilankėme gamykloje Ingolštate (Vokietija).
Evitra restauravo Mercedes-Benz 230E (W123), dalyvavome retro automobilių susitikimuose. Taip pat kolekcionuojame automobilių modeliukus, kuriuos galima pamatyti mūsų Facebook puslapyje.

Apdovanojimai

Mūsų įmonė gavo vienintelį visose Baltijos šalyse naudojamą verslo patikimumo sertifikatus: „Stipriausi Lietuvoje 2021“,„Stipriausi Lietuvoje 2022“,„Stipriausi Lietuvoje 2023“.
„Stipriausi Lietuvoje“ – tai sertifikatas, suteikiamas finansiškai patikimoms Lietuvos įmonėms, pagrindžiantis gerą įmonės kredito istoriją. Sertifikatas patvirtina, kad įmonė yra patikima ir labai tikėtina, kad ateityje įvykdys savo finansinius įsipareigojimus. Šis įvertinimas atspindi gerą įmonės ekonominę būklę ir finansinius rezultatus, taip pat indėlį į Lietuvos ekonomikos plėtrą ir sąžiningą verslo kultūrą. Sertifikatą išduoda kredito biuras "Credit Info".

Tvarumas

Savo veikloje atsižvelgiame į aplinkos, socialinius ir valdysenos (angl. environmental, social, governance, ESG) veiksnius. Evitra tikslas – jaunų žmonių veiklumas ir iniciatyva. Socialiniai veiksniai yra svarbūs žingsniai. Skatiname jaunimą, tikime jų potencialu ir noru tobulėti.
Aplinkos tvarumas. Mes praturtiname kelius naujausiu transportu, kuris atitinka griežtus ekologinius standartus. Per ateinančius metus planuojame naudoti ilgą atstumą įveikiančius elektromobilius, kai tokie bus pasiūlyti automobilių gamintojų.

remimas

Evitra ir sportas

Esame HC Amber rankinio komandos vežėjas. Sportininkų komanda mėgsta keliauti turistiniu mikroautobusu Mercedes-Benz ir po rungtynių mielai įsitaiso šio mikroaoautobuso komfortiškose ir patogiose sėdynėse.

EVITRA atsiliepimai

Mus teigiamai vertina Lietuvos ir užsienio užsakovai, privatūs asmenys, Valstybinės įstaigos.
Sužinokite, kaip mus vertina užsakovai:

Atsiliepimai

APIE MUS RAŠO

Verslo Žinios 15min.lt Delfi

Mes socialiniuose tinkluose. Draugaukime!

Evitra Facebook

Evitra Facebooke

Administruojame savo paskyrą Facebook platformoje ir pristatome savo sekėjams įdomias naujienas, akcijas, pasiūlymus. Mūsų Facebook puslapyje galėsite susipažinti su karščiausiomis naujienomis, pamatyti mūsų vedamą straipsnį apie retro automobilius ir senesnius miestų vaizdus, paskaityti įdomias "tų laikų" istorijas, vieni iš pirmųjų pasinaudoti galiojančiomis akcijomis ir naudingais pasiūlymais!

Prisijungti!
Evitra Instagrame

Administruojame savo paskyrą Instagram platformoje ir nuolat įkeliame įdomias nuotraukas, vedame konkursus, pasakojame plačiau apie savo veiklą ir vykdomus darbus, susipažindiname su retro transporto galerija ir įdomiais nuotykiais įvairiose šalyse! Sekdami mus Instagram'e galėsite vieni iš pirmųjų pamatyti įvairiausius transporto nuomos pasiūlymus ir akcijas bei sudalyvauti konkursuose!

Facebook grupė Oldcar

Oldcar.lt Facebook grupė

Facebook grupė skirta retro transporto entuziastams ir senovinių automobilių mėgėjams, kurie nuolat stebi naujienas ir dalyvauja diskusijose! Grupėje kasdien skelbiama įvairi informacija, nuotraukos, skelbimai. Grupėje galite pamatyti parduodamus retro automobilius, retro dalis ir aksesuarus, pastebėtas senovinės transporto priemonės ir daug kitų įdomių dalykų. Kviečiame dalintis įspūdžiais ir pomėgiais!